رزرو هتل های مشهد

نکات مهم رزرو هتل های مشهد

رزرو هتل های مشهد

نکات مهم رزرو هتل های مشهد

نکات و دانستنی های رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل های مشهد : هتل قصر الضیافه

اگر در فکر رزرو هتل‌های مشهد هستید، در اینجا می‌خواهیم یکی از هتل‌های لوکس مشهد را معرفی کنیم. هتل 5 ستارۀ قصر الضیافه یکی از مجلل‌ترین و با شکوه ترین هتل‌های مشهد به شمار می‌رود.

 رزرو هتل های مشهد

این هتل در ضلع شرقی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع است. این هتل 5 ستاره در 2 دو طبقه با 57 واحد اقامتی بنا شده است. یکی از ویژگی‌های متمایز این مکان اقامتی که برای رزرو هتل‌های مشهد مورد توجه است، قرار داشتن بخشی از این هتل در حرم امام رضا (ع) است. این هتل تنها هتلی است که قسمتی از آن در صحن حرم قرار دارد.

رزرو هتل های مشهد

امکانات هتل قصر الضیافه

شما با رزرو این هتل می‌توانید از تمام امکانات آن بهره‌مند شوید. مدرن‌ترین و بهترین تجهیزات در هتل قصر الضیافه شرایطی مناسب برای لذت‌بردن از سفرتان را فراهم می‌کن. برخی از امکانات این هتل شامل موارد زیر می‌شود:

-          رستوران

-          کافی‌شاپ

-          اینترنت رایگان

-          کافی‌نت

-          سالن همایش

-          صندوق امانات

-          خشکشویی

-          فضای سبز

-          نمازخانه

اتاق‌ها و سوئیت‌های لوکس این هتل با دکوراسیونی زیبا به همراه تمامی امکانات مانند یخچال، تلفن، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و تلویزیون آمادۀ‌ پذیرایی از شما مهمانان گرامی است.

رزرو هتل‌های مشهد و موقعیت مکانی هتل 5 ستارۀ‌قصر الضیافه

این هتل تنها هتلی محسوب می‌شود که بخشی از آن در صحن حرم امام مهربانی‌هاست. این ویژگی متمایز و خاص این هتل لوکس بسیاری از گردشگران و زائران را برای رزرو این هتل مشتاق می‌سازد. اگر برای رزرو هتل‌های مشهد این موضوع برایتان اهمیت دارد، پیشنهاد می‌کنیم دست به کار شوید و این هتل با شکوه را رزرو نمایید.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی