رزرو هتل های مشهد

نکات مهم رزرو هتل های مشهد

رزرو هتل های مشهد

نکات مهم رزرو هتل های مشهد

نکات و دانستنی های رزرو هتل های مشهد

  • ۰
  • ۰

رزرو هتل‌های مشهد : هتل قصر طلایی

امروزه  رزرو هتل‌های مشهد به‌صورت آنلاین  سبب می‌شود شما به‌راحتی بتوانید هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای رزرو آن اقدام نمایید.

اگر می‌خواهید برای رزرو هتل‌های مشهد اقدام کنید، هتل 5 ستارۀ قصر طلایی مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. این هتل 5 ستاره و لوکس یکی از بهترین هتل‌های مشهد محسوب می‌شود. شما می‌توانید به‌طور آنلاین اتاق یا سوئیت دلخواهتان را رزرو نمایید. این هتل در سال 1393 آغاز به کار کرد. مساحت آن 5000 متر مربع است و دارای 16 طبقه و 357 واحد اقامتی است. فاز دوم هتل قصر طلایی مشهد در مساحتی حدود 70000 متر مربع در دست ساخت است.

رزرو هتل های کیش

امکانات هتل 5 ستارۀ قصر طلایی

رزرو هتل‌های مشهد آن هم هتل 5 ستارۀ قصر طلایی با تمام امکانات و تجهیزات مدرن و روز دنیا سفری خاطره‌انگیز برایتان رقم می‌زند. این هتل با 357 واحد اقامتی شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های باشکوه و مجلل (رویال، پرزدنت، جونیور، امپریال و سنیور) آمادۀ میزبانی از گردشگران و زائران محترم است. در طبقه‌های پنجم تا شانزدهم هتل قصر طلایی، اتاق‌های آتریوم قرار دارند. این اتاق‌ها به علت واقع‌شدن در مرکز هتل چشم‌اندازی رو به آتریوم دارند.


رزرو هتل های کیش

 این نوع از معماری با ایجاد حس گسترده بودن فضا و محیط سفرتان را دلپذیرتر می‌سازد. برخی از امکانات این هتل شامل استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، اتاق نمک، رستورانی لوکس، اتاق‌ها و سوئیت‌های تمیز و شیک است.

 واحدهای اقامتی پرزیدنت، پرنسس سوئیت و امپریال وآپارتمان‌های رویال، کانکت، دبل، سوئیت، سینگل با معماری داخلی زیبا و مجلل با چشم‌اندازی رو به حرم امام رضا (ع) این امکان را ایجاد می‌کنید که بتوانید با توجه به نیاز خود مکان اقامتی‌تان را انتخاب نمایید.

رزرو هتل های کیش

موقعیت مکانی هتل قصر طلایی

اگر در فرایند رزرو هتل‌های مشهد موقعیت مکانی هتل برایتان اهمیت دارد، این هتل به دلیل قرار گرفتن در خیابان امام رضا (ع) به اماکن مهم شهر نزدیک است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع9، بین امام رضا 34 و 36، هتل قصر طلایی


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی